torsdag 8 augusti 2013

Ett färdigt dockskåp!?

Det omöjliga har hänt - jag är färdig med ett dockskåp! Så färdig man nu kan bli... Storgatan 9, som jag hållit på med i cirka två år, är nu klart. Så här ser det ut:

















Huset befolkas av en kvinna och hennes katter. Hon har inte så mycket till övers för män (eller kvinnor för den delen) utan läser hellre feministisk litteratur. Hon väntar dock besök av en väninna och har dukat upp för fika på takterassen,

Vad konstigt det känns att vara färdig med ett projekt. Skönt, men samtidigt lite vemodigt. Särskilt detta skåp, som varit mitt favoritprojekt. Tur att jag har massa andra skåp att sysselsätta mig med.

4 kommentarer:

  1. Så fint hon har det i sitt hem! :)

    SvaraRadera
  2. Va fint! Jag gillar verkligen köket och terrassen =) Köksskåpen tycker jag är så fina! Men helheten är verkligen fin med =) Hannah

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! ja, köket och taket är nog mina favoriter med.

      Radera